Όλες οι ρυθμίσεις δανείων και καρτών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις • Προστασία α' κατοικίας: Νομική υποστήριξη • Ρυθμίσεις βάσει του νέου Πτωχευτικού Κώδικα • Αίτηση για ένταξη στον νέο εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών • Προστασία από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς • Ρυθμίσεις οφειλών επιχειρήσεων - Εξωδικαστικός συμβιβασμός • Αναλαμβάνουμε αιτήσεις επαναπροσδιορισμού των υποθέσεων του Νόμου Κατσέλη • Εξειδικευμένοι οικονομολόγοι και νομικοί • Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210.3300078 - 2155509237 - 210.3300660 και 6945976642.

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2018

Αποζημίωση σε δανειολήπτη γιατί τράπεζα έδωσε προσωπικά του δεδομένα σε εισπρακτική

Το Ειρηνοδικείο της Αθήνας εξέδωσε απόφαση με την οποία επιβάλλεται σε τράπεζα να αποζημιώσει δανειολήπτη γιατί διέθεσε τα προσωπικά του δεδομένα σε εισπρακτική εταιρεία χωρίς να έχει λάβει έγκριση από τον ίδιο.

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, είναι ακόμα μια δικαστική κρίση η οποία βάζει τέλος στην πάγια τακτική των τραπεζών που ανέθεταν σε ιδιωτικές εταιρείες την όχληση των πελατών τους όταν αυτοί είχαν ληξιπρόθεσμες οφειλές. Στην συγκεκριμένη περίπτωση επιδικάστηκε στον δανειολήπτη ποσό 5.869,40 ευρώ ως χρηματική αποζημίωση για ηθική βλάβη.

Πάντως, το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα του δανειολήπτη να του καταβληθεί χρηματική αποζημίωση 10.000 ευρώ. Το ποσό θεωρήθηκε υπερβολικό αφού σκοπός δεν είναι ο πλουτισμός αλλά η συμμόρφωση των υπευθύνων.

Η υπόθεση αφορά σε ένα καταναλωτικό δάνειο ύψους 25.000 ευρώ που είχα πάρει ο αστυνομικός το 2010. Για μια πενταετία η αποπληρωμή γινόταν κανονικά αλλά από τις αρχές του 2015 ο δανειολήπτης άρχισε να αντιμετωπίζει τις πρώτες δυσκολίες στην εξόφληση των δόσεων του δανείου. Την ίδια περίοδο άρχισαν να τον παίρνουν στο κινητό οι υπάλληλοι εισπρακτικής εταιρείας.


Financial & Law:
Ρυθμίσεις δανείων και καρτών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις - Προστασία από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς.
Τηλέφωνα: 210.3300078 - 215.5509237 - 210.3300660 - 6945976642
Εκδήλωση ενδιαφέροντος με υποβολή φόρμας



Επί 9 μήνες τα τηλέφωνα χτυπούσαν χωρίς σταματημό. Κάποια στιγμή το τηλέφωνο σήκωσε η 10χρονη κόρη του. Τότε, άρχισαν να την ρωτούν πόσων χρονών είναι η ίδια, πότε θα γυρίσουν οι γονείς της στο σπίτι και φυσικά αυτό εξόργισε τον πατέρα της. Τους έστειλε εξώδικο για να σταματήσουν οι οχλήσεις. Αυτό έγινε μέχρι το 2017. Ακολούθησε νέος γύρος συνεχών τηλεφωνημάτων στο κινητό του και όπως περιγράφεται τον έφερναν σε δύσκολη θέση μπροστά σε συναδέλφους και σε οικεία του πρόσωπα.

Επί 7 μήνες του τηλεφωνούσαν συνεχώς και αποφάσισε να κάνει αγωγή στην τράπεζα.

Ο ειρηνοδίκης Αθηνών που εξέδωσε την απόφαση, υποστηρίζει ότι «η τράπεζα ήταν υποχρεωμένη, πέραν των όσων αναγράφονται στην δανειακή σύμβαση, στην οποία δεν γίνεται λόγος για διαβίβαση των προσωπικών δεδομένων του ενάγοντος σε άλλες εταιρείες πέραν των πιστωτικών και χρηματοοικονομικών ιδρυμάτων, να τον ενημερώσει ειδικά για την εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών με την οποία συνεργάζεται».

Σύμφωνα με το δικαστήριο, οι εισπρακτικές εταιρείες προέβησαν στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του δανειολήπτη δια των υπαλλήλων τους «χωρίς να έχει ενημερωθεί ο τελευταίος ούτε κατά το αρχικό στάδιο σύναψης της δανειακής σύμβασης και συλλογής των δεδομένων αυτών προς τις ανωτέρω εταιρείες για τα στοιχεία των εταιρειών και τον σκοπό επεξεργασίας των δεδομένων του από τις εταιρείες αυτές».