Όλες οι ρυθμίσεις δανείων και καρτών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις • Προστασία α' κατοικίας: Νομική υποστήριξη • Ρυθμίσεις βάσει του νέου Πτωχευτικού Κώδικα - Αίτηση για ένταξη στον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών • Προστασία από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς • Ρυθμίσεις οφειλών επιχειρήσεων - Εξωδικαστικός συμβιβασμός • Αναλαμβάνουμε αιτήσεις επαναπροσδιορισμού των υποθέσεων του Νόμου Κατσέλη • Εξειδικευμένοι οικονομολόγοι και νομικοί • Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210.3300078 - 2155509237 - 210.3300660 και 6945976642.

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

“Επίθεση φιλίας” από τις τράπεζες σε συνεργάσιμους δανειολήπτες

Συνεργάσιμους δανειολήπτες για να συμφωνήσουν από κοινού μια βιώσιμη ρύθμιση αναζητούν οι τράπεζες. Το οπλοστάσιο λύσεων για τους ιδιώτες δανειολήπτες που θέλουν συναινετική διευθέτηση του προβλήματός τους έχει εμπλουτιστεί και, σύμφωνα με πληροφορίες του mononews, οι τράπεζες θα κάνουν νέα «επίθεση φιλίας» σε συνεργάσιμους δανειολήπτες.

Θα προηγείται ανάλυση των οικονομικών στοιχείων ενώ κοινωνικά κριτήρια, όπως τα προβλήματα υγείας, η οικογενειακή κατάσταση και βεβαίως η ανεργία, συνεκτιμώνται στην εκπόνηση μιας βιώσιμης λύσης ανά περίπτωση.

Ενδεικτικά για ληξιπρόθεσμες οφειλές από στεγαστικά δάνεια, σε πελάτες που αντιμετωπίζουν βραχυχρόνια οικονομική δυσκολία προτείνεται η μείωση δόσης για 18 μήνες το ανώτερο, βάσει του διαθέσιμου εισοδήματος του πελάτη.




Για πελάτες που αντιμετωπίζουν μακροχρόνια οικονομική δυσκολία θα προτείνονται λύσεις όπως η αύξηση διάρκειας ως και κατά 35 έτη από τη στιγμή της ρύθμισης, η μείωση επιτοκίου για την υπολειπόμενη διάρκεια του δανείου καθώς και η μέθοδος του διαχωρισμού οφειλής. Η τελευταία λύση περιλαμβάνει το διαχωρισμό της οφειλής του σε 2 τμήματα και καταβάλλει μηνιαία δόση μόνο για το πρώτο μέρος, ενώ το δεύτερο μέρος παραμένει άτοκο και δεν απαιτεί καταβολές για 4 συνολικά έτη.

Για ληξιπρόθεσμες οφειλές από καταναλωτικά δάνεια και για πελάτες που αντιμετωπίζουν βραχυχρόνια οικονομική δυσκολία προτείνεται ρύθμιση οφειλών χωρίς εξασφάλιση, σύμφωνα με την οποία ο πελάτης συγκεντρώνει τις οφειλές του από προϊόντα καταναλωτικής πίστης σε ένα νέο δάνειο τακτής λήξης, διάρκειας 10 ετών κατά μέγιστο και με επιτόκιο το μεσοσταθμικό επιτόκιο των προϊόντων που συγκεντρώνει στο νέο δάνειο, ενώ σε πελάτες που αντιμετωπίζουν μακροχρόνια οικονομική δυσκολία προτείνεται η αύξηση της διάρκειας στα 12 έτη και μείωση επιτοκίου.

Αυτό το τελευταίο προϊόν έχει παραλλαγές εφόσον πάντοτε συναινεί ο δανειολήπτης, όπως μια συμφωνία με την τράπεζα που θα προβλέπει ότι το πιστωτικό ίδρυμα αναλαμβάνει να βρει πωλητή για το σπίτι και ο δανειολήπτης θα παραμένει στο σπίτι έναντι συμφωνημένου ενοικίου ανά μήνα. Επιπλέον, αν το σπίτι πωληθεί ο πρώην ιδιοκτήτης θα έχει δικαίωμα πρώτης προτίμησης για να συνεχίσει ως νοικάρης.

Ποιος είναι ο συνεργάσιμος δανειολήπτης: σύμφωνα με τις τράπεζες είναι αυτός που παρέχει πλήρη και επικαιροποιημένα στοιχεία επικοινωνίας, ανταποκρίνεται με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε κλήσεις και επιστολές και συναινεί στην προσπάθεια εξεύρεσης αμοιβαία επωφελούς λύσης με την τράπεζα.

Πάντως επί του παρόντος, ο ένας στους τρεις δανειολήπτες αποδεικνύεται συνεργάσιμος με βάση την ανταπόκριση που είχαν στις επιστολές που έλαβαν από τις τράπεζες.

Τα στοιχεία των τραπεζών δείχνουν ότι ρυθμίζεται το ένα στα επτά καταναλωτικά δάνεια από το σύνολο των ικανών προς ρύθμιση πελατών και αντίστοιχα το 1 στα 5 των στεγαστικών δανείων. Σε διάρκεια δωδεκαμήνου από τη ρύθμιση, παραμένουν ενήμερα το ένα στα δύο δάνεια.



Financial & Law:
Έχετε τραπεζικές οφειλές; Επικοινωνήστε τώρα μαζί μας για να μάθετε πώς μπορείτε να τις ρυθμίσετε αποτελεσματικά με τη βοήθεια των έμπειρων χρηματοοικονομικών και νομικών μας συμβούλων!
Τηλέφωνα: 210.3300078 - 215.5509237 - 210.3300660 - 6945976642