Όλες οι ρυθμίσεις δανείων και καρτών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις • Προστασία α' κατοικίας: Νομική υποστήριξη • Ρυθμίσεις βάσει του νέου Πτωχευτικού Κώδικα - Αίτηση για ένταξη στον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών • Προστασία από κατασχέσεις και πλειστηριασμούς • Ρυθμίσεις οφειλών επιχειρήσεων - Εξωδικαστικός συμβιβασμός • Αναλαμβάνουμε αιτήσεις επαναπροσδιορισμού των υποθέσεων του Νόμου Κατσέλη • Εξειδικευμένοι οικονομολόγοι και νομικοί • Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 210.3300078 - 2155509237 - 210.3300660 και 6945976642.

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για να μπει κανείς σε αναστολή δόσεων δανείου

Με SMS, τηλεφωνικές κλήσεις και e-mail οι δανειολήπτες -νοικοκυριά και επιχειρήσεις- ενημερώνουν τις τράπεζες ότι υπάγονται στα κυβερνητικά μέτρα και ζητούν το τρίμηνο «πάγωμα» των δανείων τους. Διότι για να προχωρήσει το μέτρο της αναστολής πληρωμής των δόσεων είναι απαραίτητο να το έχει ζητήσει προηγουμένως ο δανειολήπτης.

Βέβαια και οι τράπεζες, από την πλευρά τους, καλούν τηλεφωνικά τους δανειολήπτες -κυρίως ιδιώτες- και ζητούν να πληροφορηθούν αν υπάγονται στο μέτρο των 800 ευρώ, προσφέροντάς τους την αναστολή στην πληρωμή των δόσεων για 3 μήνες. Ωστόσο, είτε πρόκειται για ιδιώτη είτε για επιχείρηση, απαιτείται ο δανειολήπτης να υποβάλει αίτημα, ώστε να προχωρήσει το «πάγωμα» των δόσεων. Και το δάνειο να ήταν ενήμερο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2019.

Χθες εξάλλου ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοινώνοντας και τους νέους ΚΑΔ, που υπάγονται στα κυβερνητικά μέτρα στήριξης, ανέφερε ότι το κράτος θα καλύψει για ένα τρίμηνο τους τόκους των δανείων για τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία και οι οποίες έχουν διακόψει την λειτουργία τους με κρατική απόφαση.

Σύμφωνα με τα τραπεζικά στελέχη, οι δανειολήπτες μπορούν να υποβάλουν το αίτημα αναστολής είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος και δεν είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία στο κατάστημα.

Όπως υπογραμμίζουν η διαδικασία που ακολουθείται είναι απλή και ο έλεγχος των στοιχείων γρήγορος. Συγκεκριμένα επιβεβαιώνονται τα στοιχεία της επιχείρησης, προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι πράγματι πρόκειται για επιχείρηση που πλήττεται από την πανδημία και είτε έχει διακόψει τη λειτουργία της, ή έχουν μειωθεί σημαντικά οι εργασίες της λόγω της κρίσης.


Financial & Law:
Ρυθμίσεις οφειλών για υπερχρεωμένα νοικοκυριά και επιχειρήσεις - Προστασία α' κατοικίας: Νομική υποστήριξη - Υποβολή αίτησης - Εξωδικαστικές λύσεις - Έμπειρο νομικό τμήμα.
Τηλέφωνα: 210.3300078 - 215.5509237 - 210.3300660 - 6945976642
Εκδήλωση ενδιαφέροντος με υποβολή φόρμας



Να σημειωθεί ότι η αναστολή των δόσεων ξεκινά από τους τρεις μήνες και μπορεί να φτάσει τους έξι, ανάλογα με το πλήγμα που δέχεται κάθε επιχείρηση από την πανδημία του κορωνοϊού.

Ίδια είναι η διαδικασία και για τα νοικοκυριά, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις ατομικές επιχειρήσεις, που αποδεδειγμένα πλήττονται από την πανδημία. Για αυτές τις περιπτώσεις ισχύει η τρίμηνη αναστολή στην πληρωμή των δόσεων ή η ρύθμιση των δανείων.

Πάντως το μέτρο αναστολής των δόσεων καλύπτει μόνο ενήμερα δάνεια, καθώς η ενημερότητα είναι προϋπόθεση για να προχωρήσει η διαδικασία. Ο συγκεκριμένος όρος της ενημερότητας επιβλήθηκε από τις εποπτικές αρχές καθώς τα «κόκκινα» δάνεια της πανδημίας θα ταξινομηθούν σε ξεχωριστή κατηγορία σε σχέση με τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια προηγούμενων ετών, έτσι ώστε να έχουν ευνοϊκή αντιμετώπιση σε ό,τι αφορά τις προβλέψεις και τα κεφάλαια των τραπεζών.

Πηγή